"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 21 мектеп-лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Школа-лицей №21 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кәсіптік бағдар беру жұмысының талдауы

Мектепте кәсіптікбағдар беру жұмысын ұйымдастыру оқу-тәрбие жұмысының құрылымында маңызды бағыт болып табылады және оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде әлеуметтік кепілдіктерді қамтамасыз етуге бағытталған.

Мақсаты: қабілеттерін ашужәнедамыту, еңбек уәждемесін тәрбиелеу, әрі қарай оқу бағытын таңдау туралы негізделген шешім қабылдауға ықпал ету, олардың қызметін арнайы ұйымдастыру есебінен оқушылардың кәсіптік өзін-өзі анықтау процесін өзектендіру.

Міндеттер:

- білім алушыларды кәсіптер әлемімен, әр адамның қызығушылықтарына, бейімділігіне, қабілеттеріне сәйкес кәсіби таңдау негіздерімен, Ресейдегі білім беру жүйесімен және мамандық алу жолдарымен таныстыру;

- білім алушыларға жеке психологиялық ерекшеліктері мен мотивациясы

Негізінд еоқытудың одан әрі бейінін таңдауға көмек көрсету;

- білім алушылардың өз ресурстары мен қолда бар ақпаратқа сүйене отырып кәсіби таңдау жасау қабілетін дамыту.

Қазіргі уақытта мектепте 9 сыныпта-91 оқушы, ал 11 сыныпта-29 оқушы оқиды. Жыл басында "Мамандық әлемінде" қабырға безендірілді»

Кәсіби бағдар беру жұмысы келесі бағыттар бойынша жүргізілді:

Диагностикалық құрал

Консультациялық

Әлеуметтік–ағартушылық.

Диагностикалық жұмыс.

Мектеп психологтары А. А. Қалманбаева мен З. М. Өмірзақова 9 және 11 сынып оқушыларымен кәсіптік бағдар беру мақсатында әр түрлі сауалнама және тестілеу жүргізді. Қалай: "сіз ақыл-ойдың қандай түрі дамиды?", "Голландтың кәсіби жеке түрдегі Тест»

"Адам-адам", "адам-табиғат", "адам-техника", "адам - таңбалыжүйе", "адам - көркем образ" кәсіби қызмет салаларының әрқайсысында қызығушылықтың айқындылық дәрежесін анықтау мақсатында 9 және 11 сынып оқушыларымен автордың Е. А. Климовтың МДБД әдістемесі (дифференциалды-диагностикалық сауалнама) пайдаланылды.

Кеңес беру жұмысы.

Сынып жетекшілері оқушылармен кәсіби таңдау бойынша жеке әңгімелесу өткізді. Кәсіби мүдделер анықталды, кәсібиөзін-өзі анықтауға көмек көрсетілді.

 

Әлеуметтік-ағартушылықжұмыс.

9 және 11 сынып жетекшілері ай сайын әртүрлі мамандықтармен танысу бойынша сынып сағаттарын өткізеді:

Мен және мамандық әлемі»;

"Кәсіби маңызды қасиеттер»;

"Жақсы оқу-бұл жақсы еңбек»;

Табысты адамның сапасыü »

ü "Менің болашақ мамандығым»;

ü Темперамент және мамандық таңдау»;

"Кәсіптіңпсихологиялықтүрлері" жәнет. б.

Кәсіби бағдардағы маңызды буын-ата-аналармен жұмыс. Ата-аналар өз балаларының өмірлік және кәсіби жоспарларын анықтауға белсенді қатысады. Сонымен қатар, мамандық таңдаужәне білім беру жолдарын анықтау мәселелері білім алушылардың өздері, сондай-ақ олардың ата-аналары (заңдыөкілдері) үшін қиын міндетті білдіреді. 9 және 11 – сыныптардағы ата-аналар жиналыстарында және сынып сағаттарында, жеке кеңес беру кезінде-сыныпжетекшілері қазіргі еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, балалардың одан әрі білім алуын дұрыс таңдаудың маңыздылығы туралы мәселелерді көтереді.

Сынып жетекшілері ата-аналарды еңбек нарығындағы ең сұранысқа ие мамандықтармен, атлас-мамандықтар арқылы таныстырады.

Сынып жетекшілері колледж және жоғары оқу орындары өкілдерінің қатысуымен ата-аналар жиналысын өткізеді, ата-аналармен әңгімелесулер өткізіледі, олар кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша психологиялық құзыреттілікті арттыруға бағытталған.

Оқушылар мен түлектерде орта кәсіптік білім алу үшін уәждемелік негіз қалыптастыру және олардың жұмысшы мамандықтарын таңдау, оқушылардың өздерінің өмірлік және кәсіби жоспарларын жобалаубілігін қалыптастыру мақсатында мектепте келесі жұмыс жүргізілді:

- 8-11 сынып оқушылары арасында "тегін кәсіптік-техникалық білім беру" жобасы бойынша түсіндіру жұмысы

- №1 СТК мамандарымен, ҚМУ оқытушыларыменк ездесу . Ш. Уәлиханов

атындағы КМУ-нің студенттері алған мамандықтары туралы, оқу барысында берілетін жеңілдіктер туралы ақпарат берді.

- кәсіптік бағдар беру жұмысы аясында мектеп оқушылары Назарбаев Зияткерлік мектебінің базасында "Ашық есік күні" іс-шарасына қатысты.

- басқа білім беру мекемелерімен кездесулер өткізіледі: университет. А. Мырзахметов, Қостанай УИЗІ.

- "Ашық есік күні" аясында кәсіптік бағдар беру мақсатында мектеп оқушылары келесі колледждерге барды: медициналық колледж, АТК (агротехникалық колледж ), Біржан сал атындағы музыкалық колледж, мәдениет колледжі. Ақансері, СТК (Сервис-техникалықколледжі) № 1, № 1 құрылыс-техникалық колледжі,

Жыл бойы қаламыздың оқуорындары туралы ақпарат орналастырылған "қайда оқуға бару керек" стендінде ақпарат жаңартылады.

 

2020-2021 оқужылына кәсіптік бағдар беру жұмысы бойынша міндеттер:

Өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, кәсіптік бағдар беру жұмысының нәтижелілігін

ескере отырып, болашақ кәсіби қызмет саласы мен оқу профилін таңдау барысында оқушыларға кәсіби бағдар беру қолдау көрсету жән еарттыру мақсатында:

1) жұмыс кәсіптері өкілдерімен кездесу санын арттыру;

2) еңбек нарығын және болашақта мамандардың қажеттілігін мұқият зерттеу, осы мәселе бойынша жауапты мамандарды белсенді тарту;

3) кәсіптік орта білім беретін оқу орындарында білім беруді жалғастыруға төмен білім алушыларды бағдарлау;

4) 6-8-сыныптан бастап темпераменттің мамандық таңдауына әсері

Туралы психологиялық зерттеулер жүргізу, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеу, олардың кәсіби мүмкіндіктерін бағалау;

5) оқу орындарымен өзара іс-қимыл жасау мақсатында Интернет мүмкіндіктерін белсенді пайдалану.

6) сынып жетекшілерінің тәрбие жоспарына кәсіптік бағдар беру жұмысының іс-шараларын енгізу

7) сынып жетекшілеріне білім алушылардың кәсіптік өзін-өзі айқындауын қалыптастыруға тікелей ықпал ететін ата-аналар мен педагогтардың өзара іс-қимылын жандандыру.

8) білім алушыларды біздің өңірде сұранысқа ие кәсіптерді таңдауға бағыттау.

Жаңартылған күні: 13.12.2021 17:05
Құрылған күні: 20.05.2020 18:27

Текст